Litų vertimas į eurus

Lt <=> €
Ši skaičiuoklė skirta litams perskaičiuoti į eurus pagal oficialų kursą (1 Eur = 3,45280 Lt)
 

Prekių pristatymas

Užsakymai pristatomi naudojantis AB "Lietuvos paštas" ir UAB "Omniva LT" paslaugomis.

   

Prekių pristatymo kainos ir terminai Lietuvoje:

 

  • registruotu paštu 2,00EUR (3-5d.d. po užsakymo apmokėjimo)*;
  • pristatymas į OMNIVA paštomatus 2,10EUR (2-3d.d. po užsakymo apmokėjimo). OMNIVA išsiunčia siuntos gavėjui pranešimą apie siuntos gavimą paštomate trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu (jei jis nurodytas). Siuntos gavėjas, atvykęs atsiimti į paštomatą pristatytos siuntos, suveda pranešime nurodytą kodą ir pasiima siuntą iš paštomato dėžutės. Siunta paštomate laikoma 7 kalendorines dienas. Jei siunta neatsiimama iš paštomato per nurodytą saugojimo laiką, ji bus grąžinta siuntėjui;

  • pristatymas per kurjerį 3,55EUR (1-2d.d. po užsakymo apmokėjimo). Užsakymai pristatomi 9.00 - 17.00 val. tik darbo dienomis. Jeigu pristatymo laiku Jūs pats(-i) negalėsite priimti siuntinio, būtinai pasirūpinkite, kad kas nors vietoj Jūsų tai galėtų padaryti. Pristatome namų ir darbovietės adresu, tik, pastaruoju atveju, neužmirškite nurodyti darbovietės pavadinimo. Jei pateikiamas namų adresas yra daugiabutyje su koduotomis laiptinės durimis, gavėjo adreso lauke būtinai įrašykite laiptinės durų kodą (pvz. Lietuvos g. 1-2, durų kodas 000);
  • perkant daugiau kaip už 45EUR pristatymas registruotu paštu nemokamas;

  *Primename, kad Jūs gausite iš pašto pranešimą apie gautą siuntinį ir turėsite pasiimti siuntinį iš savo pašto skyriaus - dažniausiai pašto darbuotojai siuntinių į namus neatneša. Todėl jei žinote, kad patys siuntinio pasiimti negalėsite, laukelyje "Pristatymo adresas" įrašykite to žmogaus kontaktus, kuris tą siuntinuką atsiims (pvz. vyro, mamos, sesers, brolio, draugės ir t.t.)

 

Prekių grąžinimas

 

  1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" .
  2. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo sugadintos, prarado prekinę išvaizdą, buvo naudojamos, nebeturi originalios pakuotės.
  3. Prekės grąžinimo kaštus padengiame mes, jei prekė buvo nekokybiška. Kitais atvejais už prekės grąžinimą moka pirkėjas. Jei gavus siuntinuką, Jūsų netenkina prekės spalva, forma, tekstūra ir pan., bet prekė yra kokybiška (nesulūžusi ar kitaip nepažeista ir ją galima naudoti pagal paskirtį), grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Jei pirkėjas nori pakeisti prekę į kitą, visas siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas (išskyrus tuos atvejus, kai keičiama dėl broko).
  4. Prekę galite grąžinti per 7 kalendorines dienas nuo siuntos gavimo. Grąžinant prekę reikia kartu pateikti pirkimo dokumentą (atspausdintą sąskaitą apmokėjimui, kurią gavote iš mūsų), bei laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią reikėtų pervesti grąžinamus pinigus. Mes Jums per 14 darbo dienų nuo siuntinio gavimo sugrąžinsime pinigus.
  5. Jeigu gavote siuntinį ir jame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, būtinai informuokite mus 2 darbo dienų laikotarpyje el.paštu info@spalvunamai.lt - mes būtinai su Jumis susisieksime ir išspręsime problemas. Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.